CB163 to funkcjonalna i elitarna forma fitness

Dla każdego

Program treningowy jest zaprojektowany pod uniwersalną skalowalność, co powoduje, że jest idealny dla każdej zaangażowanej osoby, niezależnie od jej doświadczenia. Specjaliści używają tych samych treningów dla ludzi starszych, z chorobami serca i sportowców.

Treningi żonglują obciążeniem i intensywnością, jednak rdzeń programu treningowego pozostaje niezmieniony. Główne cechy tego treningu to funkcjonalność i wszechstronność, aby cieszyć się pełną sprawnością i zdrowiem na co dzień. Potrzeby olimpijskiego sportowca i osób starszych różnią się stopniem intensywności, a nie rodzajem ruchu. Sportowcy, gospodynie domowe i antyterroryści znaleźli najlepszy dla nich fitness w tych samych ćwiczeniach.

Prawdziwe sportowe wyzwanie pod okiem trenera

Trening przedstawia nowe spojrzenie na fitness. To, co łatwe przestaje być tym, co jest pożądane. Chcemy od Ciebie zaangażowania, charakteru i siły woli, aby trenować w prawdziwy sposób z prawdziwymi efektami. Zapomnij o godzinnym marszu na bieżni i maszynach na siłowni. Postaw wyzwanie sobie i swojemu ciału, a szybko zrozumiesz czym naprawdę jest crossfit.

Najczęściej zadawane pytania

Trening crossfit jest głównym programem siłowym i kondycyjnym dla wielu akademii policyjnych, formacji wojskowych, medalistów i mistrzów sztuk walk czy profesjonalnych sportowców.

Naszą specjalnością jest niespecjalizowanie się. Stawiamy na fitness, który przez wyjątkową budowę ma szerokie zastosowanie w osiąganiu różnych celów treningowych, jest wszechstronny i uniwersalny. Ćwiczą u nas nie tylko amatorzy i pasjonaci, ale też zawodowi sportowcy chcący poprawić swoje wyniki. Trenują z nami kajakarze, triathloniści, biegacze, ciężarowcy, tenisiści, bokserzy i wielu innych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy treningi są mordercze i przeznaczone tylko dla bardzo wysportowanych ludzi?

    Ponad 80% naszych Klientów wykonuje WOD ( Workout Of the Day – Trening Dnia), który jest skalowany, czyli zmodyfikowany i przygotowany z uwzględnieniem poziomu wytrenowania i stanu zdrowia uczestników. Trener personalny dopasowuje trening do każdego i uczy Klientów, jak skalować treningi.

  • Czy treningi są tylko dla młodych?

    Profil wiekowy naszych Klientów to 20 – 60 lat. Dzięki skalowaniu i małej grupie (do 16 osób) każdy, bez względu na wiek i poziom wytrenowania może wykonać bezpieczny trening.

  • Czy kobiety trenujące robią się duże i wyglądają jak mężczyźni?

    Nie nic bardziej mylnego. Trening powoduje, że nasze Klientki wchodzą w rzeczy o coraz mniejszym rozmiarze. Zmniejszają się obwody, a ciało staje się bardziej jędrne i gibkie. Światowej klasy zawodniczki trenują kilka razy dziennie i wykonują dodatkowe treningi z bardzo dużym obciążeniem, stąd ich wygląd jest bardziej atletyczny.

  • Co jest najważniejsze w treningu?

    Przede wszystkim technika i jakość wykonywania ćwiczeń. Te elementy pozwalają na osiągnięcie świetnych wyników, długoterminowych celów i uniknięcie kontuzji. Dobra technika to fundament do pracy nad intensywnością treningów. Nie zapomnij o systematyczności.

Trening personalny pod okiem profesjonalistów

Niezależnie, czy chodzi o poprawę sylwetki, wydolności, siły czy start w zawodach. Indywidualne sesje treningowe to optymalna droga do Twojego celu.

Przejdź tutaj

Sprawdź również